God lønnsomhet krever solid innsikt i
fremtidig salg og aktivitet
01
Uforutsigbart salg er et stort problem for god lønnsomhet
Det kan være utfordrende å planlegge bemanning, vareinnkjøp og markedsføring riktig.
Selv om man kjenner salgsmønstrene er det ofte store variasjoner fra dag til dag.
Dette gjør at man planlegger med for mange eller for få ansatte på jobb, blir utsolgt for populære retter eller sitter igjen med for mye av enkelte varer på lager.
02
Med Krunch kan du ta tilbake kontrollen
Se for deg at du kan forutse hva ditt salg kommer til å bli de neste ukene og når på dagen det blir mest hektisk eller rolig.
Med Krunch kan du endelig gjøre dette. Du kan enkelt planlegge rett bemanning og vareinnkjøp, vite når det er tid til ukesvask og når du trenger alle mann på dekk.
03
Forstå dine drivere for lønnsomhet
I tillegg til bedre planlegging har Krunch utviklet skreddersydde analyseverktøy for norske restauranter, barer, hoteller og kafeer.
Nå kan du se hvilke produkter som driver din lønnsomhet, hvilke retter som trender positivt eller negativt og få innsikt i hvordan din lønnsomhet kommer til å bli de neste ukene